God Jul och Gott Nytt år!

Badsäsongen är sedan länge över – för de flesta. Några tappra doppar sig fortfarande, men värmer sig i bastun efteråt. Så här dan-före vill vi i badföreningens styrelse passa på och skicka ett stort tack till alla medlemmar och frivilliga! Det är ni som gör det möjligt att hålla stranden fin! Tack också till kommunen för deras extra insatser i Torstensvik under 2019!

Nytt inför nästa år är en ny toalettbyggnad. Den gamla har tjänat oss väl i över 40 år, så det var verkligen dags. Markarbetena är klara och den nya byggnaden är redan på plats!

Sedan en tid tillbaka finns även en badstege på den inre piren nedanför bastun. Den ska förhoppningsvis underlätta för vinterbadare att komma ur och i vattnet när bryggan är uppfälld.

Vi hoppas på en varm och lång sommar, men först firar vi jul och hoppas på lite snö?

God jul och Gott nytt år önskar

Styrelsen i Frillesås Badförening